شرکت ایسوزو (ISUZU ) یک شرکت سهامی عام است و تا سال 2022 مهمترین و برجسته ترین سهامداران شرکت ایسوزو، شرکت میتسوبیشی، شرکت تویوتا موتور و شرکت ITOCHU هستند. شرکت ایسوزو اگرچه در طی سال های طولانی با شرکت های بزرگ مانند جنرال موتورز، تویوتا و سوبارو شریک شده است، اما این شرکت همیشه مستقل بوده و زیر مجموعه هیچ شرکتی نبوده است. لوازم یدکی کامیونت ایسوزو  به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا، قابلیت اطمینان و هزینه کارکرد پایین، در سراسر جهان معروف شده اند. ایسوزو خودروهای تجاری، وسایل نقلیه و موتورهای دیزلی را تولید و به 100 کشور جهان عرضه می کند. برای آشنایی بیشتر با این قطعات ادامه مقاله لوازم یدکی کامیونت ایسوزو  را مطالعه کنید.

لوازم یدکی کامیونت ایسوزو

برند ایسوزو یکی از معتبرترین برندهای ژاپنی در عرصه تولید ماشین آلات و مخصوصا ماشین های سنگین است. ماشین آلاتی که دارای برند ایسوزو هستند در اکثر بازار تجاری جهان به فروش می رسند. انواع وسایل نقلیه تجاری، خودروهای باربری و کامیون های سبک و سنگین و موتورهای دیزلی در این شرکت تولید می شوند. ایسوزو در ایران یکی از برندهای معروف و شناخته شده محسوب می شود و در زمینه عرضه و تولید ماشین آلات به ویژه کامیونت ها و محصولات دیگر کار می کند. بطور معمول لوازم یدکی کامیونت ایسوزو در کشور ما آسان تر از کشورهای دیگر قابل دسترسی است، به همین دلیل برند ایسوزو در بین کامیونت دارا ایرانی مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

قطعات اصلی ایسوزو

قطعات اصل ایسوزو طوری طراحی شده اند که مطمئن می شوید کامیون شما در اوج عملکرد خود کار می کند و مدت زیادی می تواند در جاده بماند. قطعات اصلی ایسوزو با استفاده از قطعاتی که بطور خاص برای خط تولید کامیون های ایسوزو ساخته شده اند، به کاهش زمان خرابی کمک می کنند. قطعات اصلی ایسوز فقط از طریق نمایندگی های مجاز کامیون ایسوزو تامین می شوند. قطعات اصلی برای همه تعمیرات گارانتی تایید شده اند و همگی دارای یک سال گارانتی هستند. این قطعات  با استانداردهای کیفی سختگیرانه ای توسعه یافته و تولید می شوند تا از کارکرد کامیون شما اطمینان حاصل کنند و ارزش فروش آن را در آینده بهینه کنند. یکی دیگر از مزیت های این برند، تنوع در لوازم یدکی کامیونت ایسوزو است و اینکه این لوازم در همه جا یافت می شوند.

خرید و فروش لوازم یدکی کامیونت ایسوزو

امروزه با توجه به گسترش استفاده از لوازم یدکی کامیونت ایسوزو و ماشین آلات، شرکت های مختلفی در زمینه خرید و فروش این برند فعالیت می کنند. بهتر است قطعات و لوازم یدکی ایسوزو اصل خرید و فروش شود تا مشتریان بتوانند قطعاتی با اطمینان و با کیفیت بالا را خریداری کنند. به علاوه لوازم یدکی اورجینال دارای طول عمر و دوام بیشتری هستند. این شرکت از قدیمی ترین تولید کننده های ماشین های تجاری و ماشین آلات سنگین بوده است و بین کامیونداران و خریداران ماشین های سنگین محبوب شده است. این شرکت ژاپنی تاکنون توانسته است قسمت زیادی از خرید و فروش های بازار حمل و نقل را از آنِ خود کند و در این راه موفق شده است.

نکات مهم هنگام خرید لوازم یدکی کامیونت ایسوزو

به دلیل اینکه لوازم یدکی کامیونت ایسوزو، قطعات حساس و مهمی در خودرو هستند می بایست هنگام خرید آنها به نکات زیر توجه کنیم.

  • تعویض لوازم یدکی کامیونت

بهتر است ابتدا از شرایط و قوانین فروشگاهی که قصد خرید لوازم یدکی دارید، اطلاع پیدا کنید. برای مثال از نحوه تعویض بعد از فروش محصول اطلاعات کسب کنید.

  • پرداخت هزینه

اگر محصول را اینترنتی خرید کرده اید که بیشتر فروشگاه ها از مشتریان می خواهند هزینه را آنلاین پرداخت کنند. اما برخی فروشگاه های بزرگ و معتبر روش های مختلف دیگری را برای پرداخت هزینه ارائه می دهند و مشتری را درک می کنند که شاید روش پرداخت درب منزل را بیشتر بپسندد.

  • بررسی مجوزهای رسمی فروشگاه

قبل از خرید از فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری، مجوزهای رسمی تایید شده و بروز آن فروشگاه را مشاهده و بررسی کنید. زیرا در غیر اینصورت وقت و سرمایه شما از بین رفته و قطعه مورد نظر خود را دریافت نمی کنید.

  • سرعت تحویل و پیگیری کالا

بهتر است سایتی را برای خرید و فروش لوازم یدکی کامیونت ایسوزو انتخاب کنید که در اسرع وقت محصول را برای شما ارسال کند. این سایت ها می بایست رضایت مشتری را فراهم و دارای تعهد کاری باشد.

  • مطالعه دیدگاه های مشتریان قبلی

اگر از فروشگاه ها و سایت های آنلاین خرید می کنید یکی از کارهای مهم مطالعه نظرات مشتریان قبلی این فروشگاه است. کامنت های ثبت شده از مشتریان قبلی در مورد خرید محصولات به شما کمک بزرگی می کند.

  • توجه به کیفیت لوازم یدکی

جهت تشخیص کیفیت کالا راه های مختلفی وجود دارد. کیفیت بسته بندی، زمان ساخت قطعات، کشور و شرکت سازنده، دارا بودن علائم مخصوص راه های تشخیص کیفیت محصول هستند.

قیمت لوازم یدکی کامیونت ایسوزو

در حال حاضر، به دلیل نوسان قیمت دلار و مشکلات اقتصادی، هزینه خرید لوازم یدکی کامیونت و دیگر محصولات برند ایسوزو افزایش یافته است. به همین دلیل ممکن است خریداران و دارندگان خودرو به دنبال یک فروشگاه ارزان باشند. لوازم یدکی کامیونت ایسوزو به دلیل کیفیت بالا و برند خوب اغلب قیمت بالا هستند. ناگفته نماند همیشه قیمت پایین و ارزان دلیل بر بی کیفیت بودن کالا نیست. گاهی اوقات ممکن است به دلیل خرید مستقیم و عدم وجود واسطه، کاهش سود فروش لوازم یدکی ایسوزو، رضایت مشتریان و ….  قیمت قطعات خودرو مناسب و ارزان باشد. جهت اطلاع از قیمت های بروز شده و آنلاین قطعات ایسوزو می توانید به سایت nassohi.ir مراجعه و لیست قیمت ها را مشاهده و اقدام به خرید کنید.

خرید آنلاین لوازم یدکی کامیونت ایسوزو

شما هم اگر صاحب ماشین سنگین و وسایل نقلیه ایسوزو هستید ممکن است به دنبال قطعه و لوازم یدکی برای خودروتان باشید ولی زمان زیادی بگردید و آن قطعه را پیدا نکنید. یا ممکن است قطعه را که پیدا کردید بی کیفیت یا قیمت خیلی بالا باشد و جستجوی شما بی فایده است. یکی از روش هایی که می تواند برای خرید لوازم یدکی کامیونت ایسوزو مناسب باشد، مراجعه به فروشگاه ها و مراکز معتبر آنلاین باشد. فروشگاه اینترنتی خرید لوازم یدکی خودرو چندین مزایا دارد. صرفه جویی در وقت و مکان، انتخاب محصول با ضمانت و خدمات بعد از فروش، مقایسه قیمت ها و انتخاب پایین ترین قیمت ها، بررسی محصولات و اصالت و ضمانت کالا از جمله مزایای خرید آنلاین است.

تشخیص لوازم یدکی کامیونت ایسوزو اصل از غیراصل

شکل جعبه و کیفیت بسته بندی لوازم یدکی کامیونت ایسوزو از ویژگی های مهم محصول مرغوب و اصل است. حک هولوگرام و نوع بسته بندی روی لوازم یدکی مشخصه محصولات باکیفیت است. لوازم یدکی کامیونت ایسوزو فیک بطور معمول جعبه بی کیفیت، بسته بندی غیر استاندارد، رنگ و علامت استاندارد نامناسب و فیک دارند. یکی از ویژگی های مهم محصولات بسته بندی آنهاست که از روی آن جنس اصل ئ غیر اصل را تشخیص می دهیم. اولین چیزی که یک فروشگاه آنلاین نیاز دارد نشان استاندارد و نماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال برای فروش کالا است. به علاوه درگاه پرداخت امن یکی دیگر از مشخصه های فروشگاه های اینترنتی است.

چه نکاتی لوازم یدکی کامیونت ایسوزو را منحصر بفرد می کند؟

محصولات شرکت ایسوزو به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت و اصل بودن طرفداران زیادی دارد . به همین دلیل نکاتی را که باعث شده است لوازم یدکی کامیونت ایسوزو منحصر بفرد شود را با هم مطالعه می کنیم.

  1. ایمنی محصولات

برند ایسوزو در تولید شاسی های قاب نردبانی قوی با قابلیت جذب ضربه و برخورد از جلو ادامه می دهد. این موارد از راه روش های تست تصادف متنوع و بصورت دیجیتالی توسط شبیه سازی مهندسی به کمک کامپیوتر مورد بررسی و تایید قرار گرفته اند.

  1. معماری طراحی قطعات

سه رکن اصلی  معماری طراحی لوازم یدکی کامیونت ایسوزو سادگی، جامد بودن و احساسی است.

  1. تاثیر گذاری قوی اولیه

هر طرح خودروی شرکت ایسوزو دارای شخصیت بینظیری است. آنها بطور یکنواخت نقاط قوت مانند عملکرد، ایمنی، قابلیت اطمینان و راحتی را برای بوجودآوردن زبان طراحی متمایز که به نحو احسن در طیف محصولات آنها نشان داده شود، ترکیب می کنند.

  1. قابلیت اطمینان از کالاها

شرکت ایسوزو Truck DNA قابلیت اطمینان برتر و اثبات شده لوازم یدکی را ضمانت می کند. هر کدام از لوازم یدکی کامیونت ایسوزو آزمایش های سختی را پشت سر می گذارند.

انواع لوازم یدکی کامیونت ایسوزو

لوازم یدکی کامیونت ایسوزو عرضه شده در شرکت ایسوزو بصورت کاملا تضمینی و اصلی عبارتند از:

  • ترمز ایسوزو
  • گیر بکس ایسوزو
  • بدنه ایسوزو
  • موتور ایسوزو و قطعات مربوط به آن
  • فن کلاج ایسوزو ژاپن 6 تنی
  • رادیاتور خنک کن ایسوزو
  • شاسی ایسوزو
  • بلبرینگ دنده زیر ایسوزو 6 تنی
  • دیفرانسیل و اکسل جلو ایسوزو
  • دیسک ایسوزو
  • صفحه ایسوزو
  • انواع لوازم جانبی و یدکی برقی ایسوزو

اتاق سازی کامیونت ایسوزو

اتاق سازی لوازم بدکی کامیونت ایسوزو شامل خانواده خاور، خانواده تک 10 تنی، خانواده 911 و خانواده ده چرخ توسط گروه های تولیدی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان انجام می شود. این اتاق ها دارای قیمت مناسب، زیبا و با دوام، ایمن در برابر فشار و سنگینی بار، دارای استقامت پوششی در برابر بلایای طبیعی هستند. اتاقسازی ایسوزو در دو دسته وزنی 6 تن و 8 تن ساخته می شود. این اتاق ها ی 15 روز کاری ساخته و آماده می شوند و وزن اتاق های ساخته شده بین 1000 الی 1100 کیلو گرم هستند. متریال مورد نیاز برای ساخت اتاق ها شامل شاسی، پل، ستون، ورق بدنه، تخت کف چوبی، تخت بدنه بیرونی آهنی و تخت بدنه داخلی چوبی است.

باتری های کامیونت ایسوزو

یکی از لوازم یدکی کامیونت ایسوزو باتری خودرو است. شرکت ایسوزو باتری را با برچسب خصوصی برند به بازار عرضه کرده است. این باتری ها با بالاترین کیفیت و 25 ماه ضمانت و خدمات بعد از فروش در برابر دماهای بالا و پایین مقاوم هستند. این باتری ها برای رانندگی سنگین شهری طراحی شده اند و بدون تعمیر و نگهداری آب بندی می شوند. بنابراین در کل دوره عمر خود نیازی به آب بندی ندارند. باتری های برند ایسوزو در مقابل لرزش مقاومت خیلی بالایی دارند و حتی در سخت ترین شرایط مقاومت می کنند. این باتری ها عملکرد و ایمنی را بهبود می بخشند و بسیار قابل اعتماد هستند. می توان گفت باتری خودرو کامیون های برند ایسوزو از بهترین لوازم یدکی کامیونت ایسوزو هستند.

اجزای چرخ و ترمز ایسوزو

هنگامی که صحبت از موارد مهم ایمنی می شود تنها محصولات با کیفیت همانند لوازم یدکی کامیونت ایسوزو در سطح مورد نیاز عمل خواهند کرد. اجزای چرخ و ترمز کامیون ها و ماشین آلات ایسوزو از قطعات مهمی هستند که خرابی آنها به موتور خودرو آسیب جدی وارد می کند. در کامیون های سنگین این اجزا تخصصی هستند و تعمیر آنها نیاز به تعمیرکار متخصص و با تجربه دارد. لوازم یدکی زیر از طریق چرخ و ترمز در دسترس قرار می گیرند: درام ترمز، لنت ترمز، سیلندر، کیت ترمز چرخ، کالیپر ترمز، روغن ترمز، فنر ترمز، ترمز اگزوز، ترمز دستی و کابل، پدال ترمز و لاستیک، سیلندر اصلی، سیلندر اصلی و کیت سیلندر.

چرا از لوازم یدکی کامیونت ایسوزو استفاده می کنیم؟

ایسوزو در بازار جهانی در درجه اول به عنوان تولید کننده موتورهای دیزلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته شده است. در حال حاضر برخی از لوازم یدکی کامیونت ایسوزو در برندهای هوندا، تویوتا، مزدا، هیتاچی، نیو هلند و ایرمن مورد استفاده قرار می گیرد. موتورها و سایر قطعات ایسوزو همیشه مورد تقاضا هستند و دامنه کاربرد آنها بسیار گسترده است. لوازم یدکی کامیونت ایسوزو در ماشین آلات کشاورزی نیز استفاده می شوند و محبوبیت خاصی در صنعت کشاورزی پیدا کرده اند. به علاوه طیف وسیعی از قطعات مختلف برای تجهیز خودروهای سواری و کامیون استفاده می شوند.

کلام پایانی

لوازم یدکی کامیونت ایسوزو از بهترین و ممتازترین قطعات در ماشین آلات سنگین و کامیون ها هستند . این برند ژاپنی از دیرباز به عنوان یک برند و شرکت مستقل به تولید و عرضه محصولات با کیفیت  و مرغوب پرداخته است.  لوازم یدکی کامیونت ایسوزو به دلیل تنوع در مدل و کیفیت دارای قیمت های متفاوتی هستند. در این مقاله شما را با انواع قطعات مهم و حساس خودروهای برند ایسوزو آشنا کردیم. برای اطلاع از قیمت های بروز و خرید لوازم یدکی کامیونت ایسوزو می توانید به سایت  nassohi.ir مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *